svårt, svårt det ska vara

Det är alltid så himla svårt att komma tillbaka från semester och börja vardagen igen.
Jag känner att jag har missat hur mycket som helst i skolan, och vi brukar aldrig ha så
mycket på en gång. Måste plugga plugga om det är priset jag måste betala för att jag stannade längre i schweiz så tycker jag att det är värt. Det enda jag går och tänker på är Schweiz schweiz o schweiz, jag måste få ut det från huvudet annars  kommer mina betyg att sänka :s.

Inte för att jag har så mycket tid över men jag tyckte att min blogg behövde ändringar, så jag gjorde en ny header. Hoppas ni gillar den ^^. Jag har inte så mycket mer att skriva om. Jag har fått jätte fina presenter för min födelsedag, när jag kom hem igår, men det kommer jag att berätta senare och ta bilder på vad jag fick :P.
Nu känns det som att det är dags att gå och åka lång lång bort till drömmernas land där allt kan bli verklighet. Vi kanske råkas träffas där? Vem vet?! Haaha Bisous än så länge.  


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!