Sunshine + surprise

Värme som kommer från solen, kan man begä mer än det?? Jag vaknade för lite mer än en timme sen, åt frukost och nu väntar på att min kusin bli färdig. Vi ska gå ner på stan och hämta några saker som han har bestält hos Louis Vuitton. Senare kommer jag att träffa min bästa kompis, Ines, vi ska ta en fika på starbuks och sen kommer att träffa min kusin igen, Vi ska kolla runt och jag får välja VAD SOM HELST som min födelsedagspresent..Jag har ingen aning om vad jag vill. Men vi får se ;).
Hoppas ni får en toppen dag

Plein de Bisous från Schweiz

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!