PRISY ON TV



hihi jag är jätte glad det finns en kanal i schweiz som heter Rouge tv. Eftersom jag bor i Sverige så kan inte jag kolla på den på tv men jag gick in på deras hemsida och man kan kolla life. Jag tryckte och dem höll precis på att visa hur det var på fredags 90's fest i den stora natklubben som heter MAD. Det var där jag festade sist innan jag kom tillbaka till sverige. Kl 3 kom massor med producenter och filmade och dem sa att det skulle gå  på tv..jag var uppe vid VIP gäst och de filmade mig en lång stund. Så jag var med på Schweisisk tv inatt :) tur att jag hann precis att se. SJUKT glad även om jag såg inte såg så jätte bra ut :D.


Var tvungen att ta ett kort haha


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!