HI Sweden

Hej hej Sverige
Undrar om det är kallt där uppe? Jag ville passa på att tacka alla som läser dagligen min blogg, jag bli verkligen hur glad som helst. Jag vet att dem senaste dagarna det har inte varit många nya inlägg. Jag försöker hitta tid för att blogga men det är väldigt svårt för mig för att jag gillar att lägga mest bilder och det tar tid att överföra dem på datoren, välja en bra och oftast så ändrar kag på färgerna. Jag gillar att göra det bra annars så gör jag inte det. Jag vet att det är många som gillar läsa min blogg men där också måste jag hitta tid att skriva och bli inspirerad av något ämne.
Förra veckan fick jag en grej som liknar en IPAD fast det var en fransk marke, jag lämnade tillbaka den ig
år för att den hackade. ( jag tänkte blogga varje timme om det hade fungerat :'( )

Jag har varit i Lausanne i nu 3 veckor (har pratar franska hela tiden ) och det känns som att jag har förlorat hela min Svenska s
å förlåt om det jag skriver är oförståligt >.<

Visste ni att här i lausanne vi behöver  inte oroa oss för att frysa för att det har varit 16 varma grader nästan hela vecka Förutom ig
år och idag där det har regnat.


Jag Hoppas att alla  mina närmast m
år toppen bra. Jag tänker mycket på er och glömmer er ej !!

Bisous et Bonne nuit <3



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!