At the Palace




Hej allihopa..
Hoppas att ni har haft det bra :). Denna vecka har gått sjukt fort! Jag har sprungit hit och dit.
Planerat saker och träffat massor med människor. Nu känns det äntligen som att jag kan andas lite och ta det lugnt. Men vem vill ta det lugnt när det finns så mycket att göra?! :)
Igår min Kussin bjöd mig ut ( ingenting ovanligt ^^).  vi gick runt La rue de Bourg ( där alla lyxiga butiker finns) och han köpte en burberry skjorta sen gick vi till Mango och jag fick välja vad jag ville och han köpte en asmysig tröja . Sen gick vi framför Rolex och Cartier och massor med sådana butiker och jag fick syn på en GORGEOUS armband han gick in och köpte den åt mig :D. Han köper alltid saker till mig, han är så himla gullig.


Efter allt Shopping gick vi till 5 sjärnors hotel som heter "Le Palace" och han bjöd på fika och efter det bjöd jag på Starbucks ^^. Vi älskar att vara på Le palace för att det är ett lugnt ställe med sköna soffor och trevlig folk.
En perfekt dag.

Un délicieu Chocolat Chaud et un Délica Gateau à la mousse au chocolat. Mums <3


Gick inne på toa och var tvungen att fota "stämningen"

Toan :D



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!