19 år Idag

Jajamen man bli äldre o äldre och så fyller man år idag..Jag har tagit det lugnt hemma efter en lång lååång danskväll på The D! club, ( som befinner sig i Lausanne/ Schweiz)
Det blev dock inga bra bilder men, det blev gryma video.
Jag firade min Födelsedag tillsammans med mina kusiner och deras föräldrar, mycket mat och tårta, hur mysigt som helst, fick massor med presenter ( bilder kommer upp senare) och Fick massor med kongratulationer. Tack allihopa för en oförglömmig 19års födelsedag. <3

Bisous
Tackar Mamma som alltid sjunger för mig oavsett vart jag befinner mig i världen, tackar sina systrar och sina svågrar o alla som kom ihåg min födelsedag

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!