Vintage Shoot / Hanna

     
     
Hej fina läsare,
Hoppas ni mår bra, själv mår jag toppen bra!!! I fredags gick jag ute o Shak'ade loss på mobergs as usual ;). Jag hade jätte kul men jag vet inte riktig om den var en bra idée eftersom jag kom hem kl 4.50 och gick upp 6.20. Jag skulle hämta min kusin på arlanda, jag försov mig på bussen det var riktigt rolligt må jag säga, plus att jag fick springa till bussen för att den höll på att åka kul liksom --'. Men efter han kom fikade vi på arlanda och tog bussen hem. Mormor och mamma lagade en riktig god lasagne, dem gör faktiskt det godaste lasagne ever!! haha allt det här hände igår men dagen innan ( i fredags) kom Hannis hem till mig en liten stund. Det hade gått ett tag att vi inte umgicks då bestämde vi att vi skulle göra nåt!! Juste jag gick till skolan och gissa vad? INGA LEKTIONER pga snö massor kunde inte ta sig in till norrtälje då dem stannade hemma och jag sprang till skolan för att inte komma försent plus att jag tappade en riktig dyr ring som jag fick av mamma för min 16årsdag, jag var ledsen hela dagen. Men iaf vi gick till landkrabban med Hanna och åt en riktig god fika/middag. Sen gick vi hem till mig och Hannis vill ha en ny profilbild på fejan då tog jag fram kameran och ni får döma själva om resultatet. :). Jag tycker att dem blev väldigt bra!!!

   
   
   
   
   
   Jag valde att ha vintage färg på bilderna, en väldigt fin sätt att ha romantiska peaceful/nuanser. Jag gjorde hennes naglar också. =)
   
    

                          
         


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!