Vilken helg

I fredags  åkte min kusse och jag in till Estockholmo och shoppade hela dagen !! DET ÄR FARLIGT MED SHOPPING?! visste ni det? Så vi gick hela dagen och stannade över på hotellet Radisson på Östermalm...vi skulle till Diplomat hoel först men det fanns inga lediga rum kvar :(.
På kvällen gick gick vi ut och hade det kul men det var förjävligt kallt!!!! Så det tog inte lång tid innan vi var tillbaka til hotellet. Där tog vi en drink och pratade om livet.
Vi kom till norrtälje igår på eftermiddan och sen dess har jag varit hemma och försökt plugga lite men jag har så fruktansvärt ont i huvudet. Det känns som att det är ganska många som har haft det i veckan?!

Idag vaknade jag 6.30 Jess kom och hämtade mig sen drog vi med kussinen och lämnade honom på arlanda. Då var det slut på semester :( är jätte ledsen över att han inte är här längre men jag tänkte boka mina flygbiljeter till schweiz ganska snart. 

Bisous.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!