VÅR KÄNSLA

När snön börjar smelta, när man tror att våren är här , så faller det mer snö på natten. När man går upp dagen efter, tror man att någon har gjort ett skämt och lagt till snö framför fönstret!! Men nää, snön är där väntar på dig tillsammans med kylan och säger SURPRISE !!! Nä usch vill verkligen sluta frysa, kunna gå och känna värma strålar möta mitt ansikte.

Än så länge så har jag bara blommar hemma som påminner mig om våren ::/ men lite tålamod så kommer snön att smelta snart. ( För hoppningsviss).

Nu ska jag börja göra mig i ordning. Jag ska möta en kompis på stan och fika, MUMS :P.
Ha det så bra folket ! Pussssssss

     



 
  fotade lite tulipaner som finns hem hos mig, Tycker dem är jätte fina

 
  Grrrrrr kallt.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!