Tiden går

Hej allihopa, det var ett tag sen jag inte gjorde ett nytt inlägg.
Mitt liv är bara plugga, gå till skolan, plugga och sova. Hinner inte med mycket annat.
Just nu sitter jag i skolan och gör vad? Plugga, vi har fått för uppgift att redovisa om englands hälsa och allt det här ska göras på engelska, hur kul är inte det? ^^

Jag har också ägnat lite tid att spela guitar..
Min kusin kommer snart och jag måste hinna fixa lite grejer
som vi tänkte göra tsm :D. Kan inte berätta vad vi ska göra än..men
det kommer snart.
Om någon har ett bra tips om en bok eller websida som jag skulle kunna använda för överviktiga personer i UK eller england skriv gärna till mig :::D:D

Nu måste jag försätta plugga. Bisous

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!