Sommar skor

Jag har tidigare skrivit ett inlägg på dem skor som jag beställde förra veckan. Jag gick och hämtade dem igår och det visade sig att packeter och posten kommer inte dit längre.. kul att man har gått i snön och frysit ihjäl. Så jag fick gå ner på stan idag efter 3 timmar biologi prov, och hämta dem. Det blev något fel där också, tur att jag pekade ut ett packet och det var mitt :) så det första jag gjorde när jag kom hem, var att prova dem, SÅ KLART :). Dem är lite stora i storleken men passar jätte bra. Trodde att dem skulle vara lite finare men jag kommer förmodligen att beställa andra rätt snart. Det är bara att vänta på att det ska ske några förändringar med vädret nu. Ser fram emot att ha dem på mig men det kommer nog att dröja ett par månader.

Det trevligaste idag var att jag fick sällskap tills ungefär kl. 22.00. Fina Zäta följe med mig ner på stan. Vi åt choklad muffinsar pratade massor, sedan gick vi hem till mig, åt riktig god midda, fikade och lyssnade på Bosnik låtar. Väldigt trevligt må jag säga!! Älskar oväntat saker som händer bara så där, plöstligt!! Tack för en bra kväll!! <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!