Snöstorm = mysigt ?! tro ?! = JAAAAAAaaa

Jajamen för några dagar sedan hörde jag överallt Vårkänsla hit och dit, hur går det med vårkänsla nu?? SNÖSTORM braaa däärrrrrr men vi ska inte vara negativa nu, det kan alltid bli så himla mysigt när det är oväder ute. Imorgon tänkte jag göra samma sak som jag gjorde nästan hela veckan, dvs. ta en fika med tjejerna. Älskar stämningen som finns på vintern eller när det snöar. Det finns massor med levande ljus, det luktar alltid  kanel eller varmt kaffe inne på alla kaffet. Det blir landkrabben för mig igen då, älskar ställen och det är så roligt att göra andra personer upptäcka nya saker för att det är massor som alldrig har varit där. Det kommer att bli kul, på kvällen kommer vi att shaka loss.

måste verekligen få in mig lite sömn.Godnatt, Bisous!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!