Peace



Jag har ägnat hela kvällen att prata flera timmar i telefon med fina Andrea. Sen så forsatt vi och prata på Skype.
Det är helt otrolig att man kan se varandra och prata even om man inte sitter brevid personen. Älskar teknologin!!
Just nu känner jag att vardagen bli för tråkig, det är ganska normalt med tanken allt man gjorde varje dag när jag var i Schweiz! Livet är ganska tråkgt när man gör precis samma sak varje dag, så vi kom överens med andrea, att göra vår vardag lite roligare. Vi kommer att hänga hela kvällen och eftermiddag tillsammans imorgon, det känns verkligen som att det behövs. Känner mig så ensam när det har gått en hel dag utan att få ett enda sms eller att bara komma hem, sitta och plugga. Jag säger inte nej till Lite sällskap nu för tiden =). 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!