Mysigt med Andrea

Jag kom hem för inte så länge sedan. Har spänderat hela kvällen med Andra. Efter
skolan gick vi ner på stan och kollade runt. Visst ni att dem har öppnat ett ny affär med massor
med böcker och pennor, det  är jätte fint där, kolla förbi om du har tid ;).
 Jag köpte en ny penna och hjärt-stickers haha.Efter det drog vi till H&M och jag köpte nagellack :)

Vi åt choklad muffinsar och vi hyrde Resident Evil på ICA sen drog vi hem till henne, jätte mysig var det!
Vi åt middag, andrea popade popcorn och vi satt med filtar.
Den sista resident evil som kom ut för 1 månad sen(?) är inte den bästa av alla resident men den är bra och värt att kolla. Jag rekommenderar den, verkligen.

   
 Skådespelaren wentworth miller som spelar i prison break o Ali larter som spelar i Heroes är med i filmen.

Jag tänkte gå och lägga mig om 10 minuter för att jag kommer inte upp från sängen annars.

Puss puss, bisous et Bonne nuit!

 

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!