Mysiga stunder

Jag är ganska förvånad eftersom jag orkade gå upp imorse. Jag kom till skolan tidigt på morgonen och slutade med 3 timmar Latin -_- jag lovar att vem som helst får hjärnsläpp, prova själv så kommer du att se ;) !!!
Efter det skulle jag hem till Kim men först gick jag och handla Ravioli på coop så att vi kunde äta lite, ( alltid mysigt med lite mat haha ). Jag umgick med henne hela kvällen rätt mysigt, hon har en såååå skön soffa att jag brukar alltid somna haha, sen ville jag inte upp men lady kim blev bjuden på mat så jag blev tvungen att gå upp, gulligt av henne att väka mig med en söt röst..prisyyy prissyyy vi måste röra på oss..Och jag sa bara : Hmmmmm. Haha  >.<. Det är så mysig att träffa folk man har känt sedan man kom till Sverige. Jag saknade dig o kommer att Sakna dig !! 



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!