Minns du, dagen ?!

Nästa vecka, hade jag tänkt göra ett inlägg varje dag med lite roliga saker(historier) som man glömmer bort med olika personer.  Så varje dag kommer det att vara en ny person som dycker upp på min blogg med en liten mening : Kommer du ihåg när...?!. 

Det kommer nog att bli en rolig grej hoppas jag. =) så glöm inte och kicka lite på min blogg ;)  pööössss


Här kommer ett litet exempel om hur inlägget kommer att se ut. Enjoy it :D <3
HANNA

Kommer du ihåg dagen vi gick random hem hos mig och bestämde att vi skulle laga mat tillsammans?
det var runt kl 9 på morgonen vi hade precis gjort ett prov i skolan. Vi gick till flygfyren och köpte massor med saker och lagade en pizza. Sen köpte vi choklad pudding. Hmmm det var hur trevligt som helst! Jag hjälpte dig med dina spanska lexor och vi kollade på the hills och the city. Underbar dag tillsammans med dig <3

Bilden tog den 17.06.2010 kl 10.10 =)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!