Kan inte vänta längre =)

Jag har väntat på att det ska bli den 12 februari sedan 23januari för att min kusin (som jag kallar ibland för bror eftersom vi uppväxte tillsammans) kommer till sverige. YEAAAAH. Imorgon eller ja idag det är äntligen fredag, och fredag betyder slut på veckan. Jag kommer förmodligen att gå på mobergs som jag har gjort nu i 6 månader, kommer att dansa loss och ha kul och förhoppingsviss träffa trevliga människor. På lördag kommer jag att hämta upp Ilich (kussinen) på flygplatsen. Det kommer att vara skoj, vi har planerat en hel del men jag avslögar inte mer, det kommer upp senare på bloggen iaf;).

Jag borde kanske tänka på att sova nu ? Det är redan kl 4, tiden går fort.


Fick veta idag att han köpte en sak från Chloé till mig men jag får inte veta vad än. :D:D::D:D:D:D
Längtar att spendera tid med honom och skratta tills jag får ont i magen o tårar i ögonen!! hihi

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!