Jag älskar presenter !!!!!



Vilken skön dag!
Jag gick till min foto kurs kl 8.50 och vi håller på med gamla kameror (analog). Tackar alla som ställe upp för att stå framför kameran, hur som helst idag skulle vi framkalla dem och det gick ingen bra. Hade 2 och halv timme lektion, efter det var min dag slut.
på efter middan träffade jag min barndomsvän Andrea i korridoren och hon hade en present till mig.
Hon gav mig en AAAASSSFIN armband där det stod bästis. Hur fin som helst !!!! hih blev hyper mega glad och jag älskar den. Tack, tack, tack så mycket gumman !!!


  
 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!