Imorgon Fredag

Jaaa, REDAN fredag. Skönt att veta att jag har en vecka "lov" om några timmar. Vad jag kommer att göra nästa vecka vet jag inte än. Jag hoppas att någon överraskar mig eller att det kommer att hände spontana saker, men det lär inte hända :/. Massor åker bort, och det hade jag också tänkt göra men sportlovet kom  för fort och hann inte och beställa mina filygbiljeter. Så var blir det för mig nästa vecka..?! Hmm -> plugg :), tv, och riktig bra långa nätter/dagar sömn. Det går så otroligt fort en vecka!! Jag vet inte vad jag kommer att göra nästa vecka men jag vet vad jag ska göra imorgon och på lördag !!
Imorgon fredag, det blir som vanligt utegång med fina Jessica, jag kommer att spendera så mycket tid som möjligt med henne innan hon åker bort, kommer att sakna henne fruktansvärt mycket!! Så vi ska ute och shaka loss, inte  på mobergs utan det blir hög musik och svettiga kroppar på PIREN tomorrow night!! Kul kommer vi att ha, garanterat! På lördag tänkte jag tillbringa hela eftermiddag och kvällen med min fina syster som åker bort 1 måndag. Myskväll kommer det att bli. Mer än det vet jag inte än så länge.
Puss på er !! <3


             


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!