Fika, älskar det!

Underbar mysig känsla. Igår efter en väldigt kort dag på skolan gick jag ner på stan och fikade med en kompis. Vi valde landkrabban som är en väldigt bra ställe, dem har goda saker och personalen är väldigt trevliga.
Vi råkade träffa Gabriella och Johanna (klasskompisar) som skulle också fika. Efter ett tag satt alla vi tillsammans och hade det kul. Jag blir så glad när det händer saker som man inte förväntar sig, spontana saker, älskar det verkligen. Det är en helt annan sak när man träffar personer utanför skolan, det blir mer personligt och inte så "formellt".
Jag tog en kladdkaka (kaloribomb) som min kompis kallar det ^^, måste verkligen träna nu =) !!!!
Det blev en lyckat stund och massor med bra minner. Måste göras om !

     


 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!