andas ut!

Hej allihopa, Hoppas det är bra med er ?!

Jag har inte hunit blogga på 3 dagar, det är så mycket som pågår just nu att varje dag tänker jag: Jag ska blogga om det där och det där när jag kommer hem och det blir inte av :( men nu sitter jag framför datoren och känner att jag måste komma ikapp med dem dagarna!!

i Onsdags tog min fotokurs slut. Trist var det!! Det är en av dem få ämne jag verkligen såg fram emot att gå till eftersom vi alltid hade skojiga grejer att göra o också för att jag älska att fota!! Jag kommer att sakna Wille HUURRR MYCKET SOM HELST, med honom skrattade jag hela tiden och snackade massor, vi kommer förmodligen att träffas i korridoren men det är inte samma sak :(...men vi ska gå när på stan och fika någon gång, eller hur ;) ???
       
          Vi ville inte släppa varandra när lektionen tog slut <3    ( bilden snodde jag från hans blog ;)
          Ps : WILLE har en blogg tryck HÄR
         En till bild på oss :D

     fina och coola Liucija kommer jag oxå att sakna. Framför allt när hon slog alla killar som närmade sig lite för mycket haha
    
                                                                                 bilder snod från cookieboy.blogg.se

Det röda rummet där vi framkallade våra svart/vita bilder :) 

Efter vi höll på med maskinen så tog vi vidare våra bilder och framkallade med kemiska produkter
      

Kommentarer
william

naaw saknar dig med:D ville prata längre med dig idag när vi sågs<3 såklart att vi ska fika:D

2011-02-25 19:09:07
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!