A few things makes me happy

Min morbror från Tyskland var här för några veckor sedan, han köper alltid fina presenter till mig. Denna gång köpte han en jätte fin halsband Guess, ett t-shirt och en Playboy perfym som luktar hur gott som helst. Enligt några personer luktar perfymen verkligen som "mig" haha.

     

     
      
     
       Mina två absolut favorit saker just nu. Min röd lipstift som jag fick av min kusse och playboy perfymen =)
     

       Jag har tur som har så generösa och fina människor omkring mig. Jag är väldig tacksam över allt jag får. Passar på att tackar alla som har funnit där, för mig, det betyder oerhört mycket för mig. Så tack! Och jag ville också tacka alla som följer min blogg, blir så hyfsad glad när jag för höra "jag läste in blogg" =)  (ni får gärna kommentera och lämna eran blogg om ni har en så kan jag gå och kolla) Pööössssss 


Kommentarer
zäta

buuuuuunnyyy.. jag läser inte bara jag följer på bloglovin ;)

2011-02-11 10:27:14
URL: http://zlajs.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!