Jul handlat: check

Jag är absolut en tid optimist, och jag köpte alla mina presenter igår. Jag älskar jul stämningen som finns på plattan och centrala stockholm, även om det fanns 1000 andra, precis som jag, som inte hade köpt några julklappar och hade fullt panik med att hitta nåt i sista minuter så tyckte jag att det var super mysigt att vandra runt. Det gick ändå hyfsad fort och så hittade jag en väska som ropade på mig, KÖP MIG, så jag gjorde det. :)



Jag tycker den är super elegant och lagom stor. Väskan hittar man på Gina för 299 kr. :D


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!