WE ARE BACK !

      
Lite tårögat såg jag kreta från planet och tog farväl, det var dags att säga hejdå till la PLAYA och mat à la carte. Jag älskar att mitt enda problem på hela dagen var, vart ska jag sola idag?..stranden eller basäng..eller vad ska jag äta..fundera på vilken restaurang jag skulle få in mig lite mat.. ska jag äta glass eller dricka smoothie. Nu är jag tillbacka till the reality, rutinen börjar igen men det känns rätt så skönt ändå. Jag blev hur brun som helst och det hade jag aldrig trott innan jag åkte iväg. Imorgon står jobb på schemat 7.00-20.00 yay :) och tonight vet jag faktiskt inte som väntar mig, än så länge. Jag vet en sak att jag är attans taggad för ett nytt start so SWEDEN WE ARE BACK !
     
     


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!