Skulle inte banga !

     
 En kall dusch ja tack! Idag var min första riktiga lång dag i skolan och den var ganska lång men jätte intressant, känner på mig att jag kommer att älska psykologi det är verkligen en lektion jag ser fram emot att gå på.
Jag skulle däremot vilja ha samma väder som det var när jag var på Kreta, runt 35+, just nu känns allt så grått och trist i Sverige det regnar och vi är inte långt ifrån minus grader, jag är inte beredd för vintern än, sommaren gick så fort, jag längtar redan till min nästa resa men än så länge så tänker jag sitta och plugga lite, känns som att jag behöver komma igång med det så det blir en vana. Höll dig uppdaterat på Prisy många bilder kommer att laddas upp de kommande dagarna. Pöss

    
    Jessica och jag på Rethymno


Kommentarer
zäta

åhhh psykologi... sakna<3

2011-08-23 10:41:03
URL: http://zlajs.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!