Liten flicka i en stor stad

En lång natt blev det ! Gårdagens festande var obekrivligt bra. Efter plugget var jag tvungen att komma hem för att ringa tele2 igen...många problem med operatören, måste jag säga! Jag åkte in till stan någongång på eftermiddag, handlade lite frukost och träffade jennie, vi lämnade våra grejer i östermalms lägenheten och "freshade" upp oss. Vi var råhungriga och jag var jätte sugen på Lasagne så vi gick ner till Sture P men det fanns ingen restaurang som vi kände JAAA dit går vi..men det tog inte lång tid innan vi hittade DET perfekta stället. VAPIANO som ligger på sturegatan 12 det är en italiensk restaurang, de hade dock ingen lasagne med jag tog pasta och blev väldigt mätt och det smakade väldigt bra. Det är nog det finaste och mysigaste ställe jag har varit i stockholm. Efter det var det dags att få ner maten vi fick in oss, ingenting bättre än att dansa för att lyckas ! Vi forsätt vidare till Collage och festade tillsammans med riktigt sköna människor, festen forsatt på Rose som hade öppet till kl 5.00, en hel galen natt helt enkelt! 

      


Kommentarer
Cecilia Uhr

Hej Prisy,



Tråkigt att se att du har problem med ditt abonnemang hos oss. Du får gärna mejla mig om du behöver ytterligare hjälp med ditt ärende eller om du har några frågor eller funderingar.



Med vänliga hälsningar



Cecilia Uhr, Tele2



[email protected]

2011-09-01 11:07:53

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!