kräftor gör min dag

Om mindre än en timme ska jag iväg, hem till en kompis som håller en hemma fest/kräftskiva middag. Rätt så mysigt att träffa folk utanför det proffsiga rutan eller plugg miljö. Det blir en helt annan stämningen om man försöker att umgås o lära känna de man dagligen måste vara med. Det kommer att bli kul, jag har varit på, som jag kallas bajs humör de senaste dagarna, tycker att vädret är alldeles för trist och blir påverkat av det, brist på vitamin D ? Redan? JA ! Kommer nog aldrig att vänja mig vid tanken att vintern kommer snart. Men nu måste jag iväg annars kommer jag aldrig hinna komma i tid. Ha en bra början på helgen och festa hård för att man lever bara en gång ;) 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!