Galen kär i HIGH HEELS !


 
Det är faktiskt lite farligt med online butik, det här brukar alltid ske! Jag ska bara kolla nyheterna och så trycker jag överallt... här ser man resultatet. hur många har jag beställt ? Tappad räkningen, jag är galen kär i skor. De är på väg hem till mig och beredda att sitta under mina fötter. :) Nåt att se fram emot!

Det som passar bra med svarta skor är..precis allt !! Det är därför jag äger nästan bara svarta HÖGKLACKAR, jag måste köpa platta skor och I WILL. o andra sidan är det så fint med färg, man drar sig oftast uppmärksamhet med färglada skor men det som är bäst med färger är att man bli glad. 

Can't wait.


Kommentarer
Bella

jätte bra med mig tackar som frågar,

Händer idag då? kram bella,

2011-08-05 13:26:47
URL: http://belladavis.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!