Bor överallt !


Hejsan, känns som en evighet, har inte haft tillgång till ett riktigt bra nätverk. Jag flyttade in till en kompis lägenhet medan hon bortrest, det känns faktiskt bra att bo ensam ett tag iaf. Min familj från norge och från frankike är på besök, så det är lite fiesta hem hos "mamma". Har ändå inte haft tid att umgås med de. I helgen jobbade jag på barnens ö och tog hand om den 2 åring sockersöt kille som kommer från schweiz de åkte tillbaka till hemlandet i söndags. I måndags åkte jag till stockholm för att lämna in min iphone Home knappen slutat funerar helt, trots att den är 4 månader gammalt bara. HATAR tele2 ASdåligt service..fick åka 2 gånger o fick ingen hjälp och de kan ingenting, helt okunniga ! tror jag bytter snart ?! Inatt orkar jag festa? det vet jag inte för att imorgon åker jag till kreta med min underbar vän Jessica.. känns skönt att veta att man kommer iväg o ser någonting annat än den "tråkiga" sverige . Känns skönt att kunna säga HEJDÅ sverige ! :)


Kommentarer
Tele2

Hej Priscilla,



Det är tråkigt att läsa att du känner att du inte fått någon hjälp med din trasiga knapp på Iphonen. Det du kan kontrollera själv innan man lämnar in telefonen är om du har den senaste mjukvaran i telefonen (inställningar-allmänt-om-version). Annars kan du även testa återställa telefonen för om inte detta hjälper är det telefonfel.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2



[email protected]

2011-08-12 17:14:21
prisy

Hej Michaela,



Roligt att du läser min blogg, på tal om min Iphone, så har jag redan gjort det du rekomenderar om, innan jag sökte hjälp hos TELE2, men tyvärr fungerade knappen ändå inte. Jag fick ingen lånemobil eller ett annat alternativ även om jag frågade om de kunde informera mig via mail eller telefon. Då sa jag om jag kunde gå till någon annan tele2 butik, om de kunde ringa kolla upp om det fanns lånemobil och svaret blev nej, det kan vi inte göra. Fick inte ens ett kontantkort för att använda dem 3-4 veckorna jag kommer att vara utan min iphone plus att jag försätter o betalar för abonnamanget och jag fick åka 2 gånger trots att jag bor 1 och halv timme från deras butik.



Jag skulle åka utomlands efter 3 dagar och hade ett stort behöv av en mobil då jag behövde bli nådd av min familj. Där av kommer mitt missnöje och nu funderar jag på att bytta till en annan operatör.



MVH Priscilla.

2011-08-19 16:55:35
URL: http://prisy.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!