Back to reality

Imorgon börjar sista skolåret på riktigt. Då var det slut på NADA PLANERAT dagar  mitt liv kommer ungefär att se ut som en atombomb som kan explosera när som helst, ordet stress kommer att upprepas ofta känner jag, men trots allt känner jag att det kommer att bli ett spännande läsår. Livet har alltid överraskningar till en, man vet aldrig vad som kan hända. Så här står jag beredd att träffa mitt öde. Jag hade tänkt ladda betterierna och gå och lägga mig nu men innan jag slocknar hade jag tänkt läsa några sidor av en bok. Godnatt sleep tight.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!