Vår

Helt otroligt, trodde verkligen att värme aldrig skulle komma till Sverige, men nu är den här. Kan bara säga HÄRLIGT !!! Alla blir så glada när solen stiger upp och delar med sig värme. Hoppas bara att snön inte dycker upp igen. Om en liten stund kommer jag att fira min barndoms vän pappas födelsedag. Vi ( som vanligt) kommer att tjocka oss med en god lasagne. Det kommer att bli roligt, både hennes och min familj är rätt galna av sig. Jag hade tänkt fota lite efter middan och ganska solar, om det inte blåser så mycket. Hoppas ni får en fin fin dag. PUssss

   


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!