SPRING !

Det känns som att sommarlov har kommit men det är bara påsklov, skönt ändå. Hela veckan har min daor fått damp när jag försökte blogga men ikväll verkar den vilja vara snällare. Det har varit en spännande vecka, men framförallt skön, har sovit massor och hunnit fotat en del. Igår var jag i Bergshambra och tillbringade kvällen runt en Grill o med sköna människor. Det är bara så underbar att kunna vara ute och lyssna på skön musik, äta god mat och skratta. Bort med stress och plugg. Idag började jag jobba, och det var hur spännande som helst, jag har mycket kvar att lära mig, ser verkligen fram emot att gå  på den "medecinska" kursen den 13 maj, läskigt men hoppas jag klarar provet. Efter jobbet ringde en kompis och vi gick ner till parken, tjockade oss och hade det mysigt, ÄLSKAR spontana grejer, saker som bara sker random !! Det behövs verkligen, annars blir allt så planerat o tråkigt! Imorgon kommer jag att tvätta?! Det Hoppas jag iaf, har skjutit upp det i 4 dagar! Och på Eftermiddan kanske träffa kompisar, och plugga. Har försökt blogga via Iphonen men det går inte, surt !!! Om det är någon som vet hur man gör, kommentera gärna.  PUsss på er mina fina !


Jessica och Jag på BBQ'n kvällen.   finns fler bilder här (bilden togs på Jessicas blogg)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!