Amazing kväll

Dance like anybody does...jag har slut på batteriet, sliten och trött..men hur glad som helst. Ikväll det var nog en av mina nästa utgång någonsin. Tjejkompisarna och jag drog hem till Sebbe, som vanligt hade han förfest och till och med efterfest men det gick inte vi på. Iaf jag har precis kommit hem med ett stort leende på läpparna. Vi hade tänk festa på Mobergs men det var helt död där så vi gick till Piren. Det var DÄR allt hände, det fanns hur mycket drag som helst, vi fick köa lite  men det gjorde inget för att vi visste att det skulle bli amazing. Jag hade nog aldrig sett så himla mycket folk där, det var nästan för mycket, eller var det? ;)Musiken kunde nog ha varit lite bättre, eftersom jag är en house gillare så tycker jag att det måste dunka men det var helt okej ändå med lite I LOVE ROCk n'ROLL..eller telegonkåt.

Fina  Jess spelade in några minuter på den underbara  kvällen vi har haft. Så bilder kommer upp lite senare, men videon kommer inte gå att lädda upp. Jag kommer förmodligen sova till kl 17.00 imorgon/idag måste verkligen villa ut. Söt Hanna är en underbar vän, jag ska till en stundenskiva om ca.2 veckor med tema : Vem var du i ditt tidigare liv, festen kommer att vara i någon lokal i gamla stan/stockholm, det ser jag faktiskt fram emot. Jag tror att jag kommer att vara en grekisk gudina, fina hanna tog tyg med sig idag så att jag kan göra nåt av det, så himla gulligt att hon tänker vad Jag kommer att ha på mig, utan henne det skulle nog ha gått åt helvete. Så imorgon kommer jag att pyssla med tygget, nål och symaskinen. Ni får ha det hysfad bra än så länge, hoppas era kväll var bra, roligt och mysigt. Nu ska jag sova. Pussss pusss hörs.


Kommentarer
Hanna

Nu ska jag kommentera din blogg för första gången (känns extremt coolt). Något grymt synd att det inte fungerade med 20-års gränsen för mig.. hade så gärna varit med!!



Nu håller jag tummarna upp för att din outfit blir bra, fixa lite tillsammans efter skolan på måndag? :)



Puss älskling

2011-04-03 15:21:51
prisy

Haha jag blir så hyfsad glad att du äntligen läsar min logg även när jag är i sverige hahaha

Jag var såååå ledsen igår att du inte kom in :/ nästaaa gång fixar jag in ägarens nummer :D



du är så himla gullig som tänkte på vad jag ska ha på mig mamma kommer att hjälpa mig. och såg att du hade lagt smycken grej Jag fick nästan tårar i ögonen.hihi Vi kan absolut ta det imorgon

Puss min älskade !

2011-04-03 20:10:45
URL: http://prisy.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!