Naglar creation/ Tips

Jaa många har undrat hur jag lyckas måla mina naglar. Nu tänkte jag ge några tips för att lyckas göra nånting fint,snabb och billig.
För det första skaffa dig en pencil, den kan vara tjock det gör inget klipp den med en sax så att den bli väldigt tunn. Sen allt handlar om teknik försök och inte skaka.. Nu (om du läser detta) sitter du så här framför skärmen     -_-´ och tänker lätt att säga? tänk på att ha armbågen på någonting ( många har den i luften), ta lite nagellack på pencilen och rita det du hade tänkt dig.. lite tips med det du klan börja med det är t.ex blommor, bara random streckor eller punkter. Här gjorde jag flera hjartan häromdan. blev inte så himla perfekt men det fungerar.


Hoppas att mina råd hjälpte lite :D
lite andra motiv kanske lite mer svårare att göra?
blommor

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!