Andreas B-day

        

              En bild som när vi var små..good times !!!
             


För det första ville jag säga förlåt att jag dröjde så mycket med detta inlägg! Det har ni gott 2 veckor sen vi firade din underbar 18 år dag!!!" Min lillasyster har blivit myndig, äntligen !! hahaha Vi har känt varandra hela livet och du vet att vad som än händer så kommer jag att finnas som en syster en vän eller vrf inte en mamma ? haahha det för en oförglömig dag/kväll! Grattis igen och älskar dig KUSE !!! ;)


               


                          

                       
                     Aldo, Gustavo (pela) & Seba
                  


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!