Andrea o Jag

                                                                    
Kommer du ihåg den här stunden kuse? Det är sjukt hur tiden går fort, vi har känt varandra hm lite mer än 18 år typ ? Jaaa hela livet alltså ! Det känns lite konstigt att se dem bilderna eftersom jag var borta så länge..Men alla stunder med dig, har varit unika..Och som jag alltid säger till dig. Vad det än händer i framtiden så kommer jag alltid att finnas som kompis, syster, kusin och mamma ibland haha Jag älskar dig för det du är , glöm aldrig det !! <3


Kommentarer
zäta

SÅÅ GRYMT SÖTA!!! heheh det syns ändå att det är Andrea :D <3

2010-09-27 00:24:04
URL: http://zlajs.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!