Fin söndag

Oj vad trött jag var idag! Inte konstigt med all festande och dessutom ändrinar på clockan -_- (jag ogillar verkligen bytta tiden, tycker att det gör människors liv krångligare:/)
Jag har haft en riktigt bra helg och början på Lovet.

Igår var jag, som sagt, ute med Jessi. Det blev Mobergs först och lite senare drog vi till Havspiren. Jag måste säga att havspiren är för tillfället DEN BÄSTA STÄLLE ATT GÅ när det gäller att ha kul, bra musikoch trevligt folk!
 
Idag sov jag aslänge, riktigt skönt men imorgon back to the work! Jag kommer att jobba i Danderyd sjukhus igen, ser fram emot att se alla där. Känns som en stor familj :). Så måste gå o sova snart..eller ?! hihi Ha det så bra så länge puss !

                             
                               En liten bild på mig, på Höst Fotoshoot 2010. Fotograf Max Abbasi :D


Kommentarer
pame

Snygg bild, som tagen från en höst katalog

Te amo

2010-11-08 00:47:09

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!