Borås

Hej folket
Hoppas att eran helg var lika grym som min! Jag tillbringade hela week-end med underbara Jessika. I fredags packade vi våra finaste outfit och Vi åkte kl 3 på morgonen. 46mil och 5 timmar resa, för att vara med på Fashion up gala sponsoriserad av Nelly.com i Åhaga nära Borås. Vilken kväll !!!! Man kan inte må bättre efter en bra helg shopping! Jag spenderade minst 2000.-kr och jag är hur nöjd som helst med allt jag köpte. Vi spenderade natten i ett hotel mitt i stan, det fanns jätte fina Night klubbar och assnygga killar, allt man behöver !!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!