Jobbet

                                          
                  Haft en bra dag? För de flesta det är höstlov för mig lov innebär jobba^^. Jajamen jag har nydligen kommit från jobbet; Danderyd Sjukhus. *Jag är helt sliten, jag måste gå upp kl 5.30 varje dag för att åka till Danderyd men det är värt det :D. Jag älskar mitt jobb asbra stämning och man får bra betalt, det enda som är dåligt det är vädret. När man ligger varmt i sängen, vill man inte kliva upp för att frysa, men ibland så måste man. :D Nu tänkte jag vila lita, KANSKE plugga och ta det lugnt. Puss puss !!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!