Xmas fotoshoot

idag eller ja igår skulle jag med 3 av mina tjej kompisar plåtas inför jul och teman var Xmas så klart. 2 tjejer hoppade av, fotografen blev sjuk och vädret var inte den vi hade tänkt oss..allt för att misslycka dagen men vi ( andrea o jag) gjorde vår bästa för att göra  bra bilder. Vi tog min system kamera och började fota, blev faktiskt nöjd med resultatet. Snart kommer vi o plåtas med fotografen fler bilder kommer upp. Ni får se hur dem från idag  blev än så länge. Ha det så bra puss!



                 

    

 



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!