Time for bed

Varför måste jag alltid vara en sådan person som är uppe till kl 4-5 på morgonen!!!
Jag är egentligen en Vampir, har jag nämt det tidigare? <Nehe, nu är det gjort>
Jag ska upp kl 5.30, rätt snart va? Jag blir hur pigg som helst från om med kl. 1, har
lust att gå ut och springa, dansa, hoppa allt möjligt men för tillfälle sitter jag på värlends
skönaste soffa och har precis målat färdigt mina naglar. Nu är det bara vänta tills min kära och
snälla svåger plockar upp mig om några timmar. Sen åker vi till Arlanda.

Jag måste bara säga..
I'm so excited and I just can't hide it I'm about to lose control and I think I like it... ;)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!