Tacksamhet

Vi har känt varandra sen vi flyttade hit. Vi har gott genom mycket tsm, ödet eller vad det nu heter har gjort att vi alltid fann i samma situation. Jag kommer alltid vara tacksam för allt du har gjort för mig, och kommer alltid att minna det, kommer t.o.m berätta till mina barnbarn vem du var haha ;) Nää men jag ville bara att du skulle få veta att jag älskar dig och att jag är glad att vi kan prata med varandra om allt ALLT AALLTt ;)
Så puss på dig o glöm aldrig det!!!

                                               

                                       

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!