Sista detaljerna inför resan



Hej allihopa

Jag kan inte stå varken sitta, jag åker imorgon bitti kl 7 och är för taggad för att kunna stå ligga eller sitta still.
Jag är så nervös precis som ett litet barn som kommer att se tomten för första gång haha.

Jag har ägnat hela natten och dagen att tvätta och packa. Jag är äntligen färdig jag har bara 2-3 grejer kvar som jag kommer att fixa imorgon. Jag har väntat på denna stunden i 3 månader nu. Fick en trevlig överraskning idag, Andrea kom hem till mig för att säga hejdå, jag kommer att vara borta i nästan 3 veckor men känns som att jag åker för alltid. Men hon har iaf varit här och spenderat lite tid med mig, så gulligt av henne, gillar spontana personer och saker som kan hända. Vi satt och pratade, skrattade och jag passade på med att göra om hennes blogg. Så hon har en helt ny design nu, ni kan trycka på länken nedanför om ni vill hamna direkt på hennes blogg.
Vad ska man göra nu?? Jag pluggade hela natten på en uppgift som jag lämnade in kl 7 på morgonen hm, det har varit så mycket på gång att nu vet jag inte vart jag ska ta vägen haha.
Man får väl hitta på lite saker och försöka sova inför SCHWEIZ och kanske paris !!!

PUSS PUSS !!

Andreas blogg Här                       

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!