Så mycket man vill hinna med..

vilken vacka ! Det känns som att jag springer runt och skriker Panik, panik, panik.
Jag ska resa bort om exakt 7 dagar och så insåg jag i veckan att mitt pass har gått
ut så jag fick springa ner till polisstationen och göra ett nytt omedelbart!
Så tänkte jag denna gång kommer jag att vara stolt att visa up mitt pass och säga
kolla, det är jag på bilden visst blev den bra :)..Men efter jag tog bilden insåg jag att
under fem långa år kommer jag att stå ut med en asful bild där man inte ens känner igen mig  -_-
Aja det får väl vara så, så länge jag får resa.
I veckan hann jag också att skicka tillbaka mina skor från nelly.com, asdålig kvalitet på Cornwall. Klacken lossnade från själva sko,efter 3 användning. Jag Kommer förmodligen inte att få ett nytt par innan jag åker -_-.


Jag hade inte köpt en enda julpresent förens igår.. Så stressigt allt måste vara i december.


Och det är inte slut med allt stressande! Jag måste hinna med att träffa Robert i Stockholm, bli färdig med några skoluppgifter, baka tills imorgon,ger danslektioner till Hanna, göra en Xmas fotoshooting, umgås med familjen, tvätta, packa och julhandla...Jag säger bara hjälp !


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!