Roliga stunder med Roberto

Jag kom hem för ett liten stund sedan. Har varit i stockholm och fikat med Robert.
Det blev som vanligt en Frappino med Extra extra mycket choklad och kokosboll :D.
Jag köpte en klänning och ett jätte fint bälte på H&M :DFick en jätte fin present från Robert
också. Och så måste jag skriva ner dem 2 bästa meningar idag.

-Från robert så klart.

1. Om jag ser tjocka människor vill jag bli kompisar med dem. För att när jag går brevid dem så ser jag direkt smallare ut. -_-

2. Vad ska du göra för alla hjärtans dag?
Då svarar han : Försöka vara singel. HAhahahah garvade ihjäl mig

Jag saknade dig Roberto !!! Jaaa men vad ska man göra nu då ?
Känns som att jag måste städa fast vill mysa..någon som vill göra det med mig?
Då få du komma o knacka på dörren :)



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!