Random

Han är min bästa vän, kusin och bror! Han betyder så mycket för mig, att det inte finns några ord för att Förklara det !!!

Lite bilder på oss :)


.                                                      





Efter fikan John ringde mig o han bjöd mig på fika ( FIKA HELA TIDEN..JAG VET HAHA) i wn jätte fin och mysig restaurang. Vi tillbringade tid tillsammans tills kl 21.00 sen så gick jag till mitt gamla lägenhet och därefter träffade Emanuel, bryan och Alex Rojo ( gamla klasskamrater) alla har blivit så anorlunda, helt galet!!!!!!
Jag är fullt upp alla dagar..men jag lovar att jag kommer att blogga så mycket jag kan. Ska gå upp om 2 timmar, ojdå!!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!