Picture at the Studio :D

      

hej allihopa haft en bra dag ?
Jag borde sova nu men som vanligt så är jag vaken.
Idag var en sådan dag som de flesta säger "onödig"  för att några hade bara 1 lektion och andra inga alls :) men jag tyckte att dagen var riktigt kul eftersom vi fotade i studion med fotoklassen. Tycker alltid att det är spännande med ny fotoshoot :D.
Det var William som fotade mig idag :D han är så sött, har jag någonsin sagt att jag Älskar honom ??! Damn nu är det sagt hihi <3

                   
                                 
Sov inte så mycket i natt, gick o la mig kl 3 tror att det syns lite ( mycket )
                  den 1 december 2010
                  Vackra Jessica hjälpte oss att ta provbilder
                             
                                Jess o jag <3
                            
                             
                                Och Wille <3 
                

Kommentarer
william

så fina bilder:D

men inte på migXD

älskar dig med<3 :D

2010-12-02 19:07:12
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!