Nämen, Kolla vad man hittar ?! :D

                        

papper inslagningar hit och dit..springa, halka jaa mycket stress inför jul. Men nu är den här så jag passar på o önsker er allihopa en Underbar jul tillsammans med nära och kära!

Jag har varit i stockholm idag passade på och köpte massor massor med kläder inför Schweiz ( bara några få dagar innan jag åker bort yoooouuuupi). Har inte riktigt hunnit fota kläderna men kommer förmodligen att göra det imorgon. Andledningen att jag inte gjorde det var att jag hade fullt minne på mina 2 minnes kort :/, så jag håller nu på att rensa dem, och hittade några häftiga bilder som jag aldrig riktigt delade med mig: Alicias Photoshoot.
Jag måste säga att jag är en stolt fotograf när jag ser bilderna. Här kommer några bilder hoppas att ni tycker lika mycket om dem som jag gör! pöössss

                                


 
                       

Som ni kanske har märkt så älskar jag foto världen, älskar både att stå famför och bakom kamera. Kunna fånga ett ögonblick och att en bild kan förmedla så mycket är det som gör att jag ÄLSKAR det helt enkelt.
Tack för en amazing fotoshoot Alicia.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!