Mikro tofflor

Har ni hört talas om mikro tofflor ? Inte ? Det är iaf inte så många som vet vad det är, igår gick jag o ali till Lindex och Kappahl, jag frågade i kassan " Har ni mikro tofflor" ni kan tänka vilka töntiga blickar jag fick Svaret var hmm vad menar du med det ? --_-- JAAA tofflor som du värmer up i mikron. Anyway det är verkligen det perfekta julklapp enligt mig, det finns alltid någon i familjen som fryser om fötterna, mamma eller mormor kanske?!!? haha Det är ganska svårt att hitta, min bästa tips är beställ dem på nätet. Tofflorna kostar ca 250-300 Kr :D


Kan eventuellt beställas på bluebox.se :D
Det finns så klart andra modeller och andra färger :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!