Me <3 Shopping


Min nya favo-kavaj. Om man bär den med vanliga svarta tajts byxor/leggins och en svart linne så blir det lätt
Dagens outfit :D. Kostar nu 150 kr. på H&M :D

lite nya kläder, mest underkläder :P


Allt är från H&M

Långklänning från h&m

När först såg denna kavaj tänkte jag gud va ful den är, sen så provade jag den och började gilla den och nu
är jag jätte nöjd men den. Om man bär den med skin byxor och vanlig linne så blir det toppen fin !
Från H&M


Jag bloggade för några dagar sedan, om att jag var tveksam om jag skulle köpa korsetten, slutligen gjorde jag det. jag tyckte att den var värt priset plus att den är på rea nu. Den kostar 150 kr istället för 300 så passa på du ;) ( Från H&M så klart). Jag kommer att ha den på mig imorgon när jag kommer att resa till SCHWEIZ

Kommentarer
Preem

Ohh så fin blogg du har hjärtat! :) Kram

2010-12-26 22:50:29
URL: http://preemahenkan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!